2022 рік, 39 ст. Список використаних джерел містить 27 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Проблема використання гри при навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями у психолого-педагогічній літературі
1.1. Історія розвитку та характеристика гри як провідного виду діяльності дитини
1.2. Особливості протікання гри у дітей з інтелектуальними порушеннями
1.3. Види, класифікація та умови проведення ігор, що використовуються у спеціальному освітньому просторі
1.4. Дидактична гра як спосіб навчання та корекції дітей з інтелектуальними порушеннями
РОЗДІЛ 2. Гра – спосіб навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
2.1. Психолого-педагогічні ресурси ігрової діяльності в процесі навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
2.2. Особливості використання ігор у навчальному процесі спеціальної школи та їх коротка характеристика
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.