Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
400 грн

Гра як спосіб навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

В наявності
400 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
39

2022 рік, 39 ст. Список використаних джерел містить 27 найменувань. 

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Проблема використання гри при навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями у психолого-педагогічній літературі

1.1. Історія розвитку та характеристика гри як провідного виду діяльності дитини

1.2. Особливості протікання гри у дітей з інтелектуальними порушеннями

1.3. Види, класифікація та умови проведення ігор, що використовуються у спеціальному освітньому просторі

1.4. Дидактична гра як спосіб навчання та корекції дітей з інтелектуальними порушеннями

РОЗДІЛ 2. Гра – спосіб навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

2.1. Психолого-педагогічні ресурси ігрової діяльності в процесі навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

2.2. Особливості використання ігор у навчальному процесі спеціальної школи та їх коротка характеристика

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
39

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися