2021 рік, 38 ст. Список використаних джерел містить 33 найменування. У роботі вміщено 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМ СТОСУНКІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З БАТЬКАМИ
1.1 Поняття стосунків, взаємин, гендерних стосунків, дитячо-батьківських стосунків у системі психологічних понять
1.2. Чинники формування стосунків молодших школярів з матір’ю
1.3. Вікові особливості молодших школярів та їх міжособистісних стосунків
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ II. ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТОСУНКІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МАТІР’Ю
2.1. Обгрунтування гендерних особливостей стосунків молодших школярів з матір’ю
2.2. Характеристика методичного забезпечення дослідження гендерних особливостей стосунків молодших школярів з матір’ю
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ III. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТОСУНКІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МАТІР’Ю
3.1. Цілі, задачі та організація емпіричного дослідження
3.2. Результати емпіричного дослідження та їх обговорення
3.2.1. Дослідження відмінностей за показниками ставлення до матері між хлопчиками та дівчатками
3.2.2. Дослідження відмінностей за показниками ставлення матері до хлопчиків та дівчаток
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.