2025 рік, 45 сторінок, 90% унікальності. Список використаних джерел містить 71 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
1.1. Поняття, особливості використання та роль методу гейміфікації у навчальному процесі середньої школи
1.2. Гейміфікація як метод навчання граматики англійської мови у середній школі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЯК МЕТОДУ НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
2.1. Практичний аналіз змісту навчальної літератури на предмет використання методу гейміфікації (на прикладі підручника”Full blast plus 6” Мітчелл Г. К., Марілені Малкогіанні)
2.2. Розробка методичних рекомендацій щодо використання методу гейміфікації у навчанні граматики англійської мови у середній школі
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.