2025 рік, 30 ст. Список використаних джерел містить 11 найменувань. У роботі вміщено 1 таблиця
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФРАНШИЗИ ТА ФРАНЧАЙЗИНГУ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ
1.2. ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ФРАНЧАЙЗИНГУ, МОДЕЛІ ТА ВИДИ ФРАНШИЗ
1.3. РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ФРАНШИЗИ В РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ
1.4. ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ФРАНЧАЙЗИНГУ В МІЖНАРОДНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
2.2. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ В РІЗНИХ КРАЇНАХ
2.3. АНАЛІЗ УСПІШНИХ КЕЙСІВ МІЖНАРОДНИХ ФРАНШИЗ
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В КОНТЕКСТІ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
3.1. ВИКЛИКИ ТА ПРОБЛЕМИ ФРАНЧАЙЗИНГУ НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ
3.2. ПЕРСПЕКТИВИ ПОШИРЕННЯ ФРАНЧАЙЗИНГОВОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПОВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ
3.3. ПРОГНОЗ РОЗВИТКУ ЕФЕКТИВНИХ ФРАНЧАЙЗИНГОВИХ МОДЕЛЕЙ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.