2022 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань. У роботі вміщено 5 рисунків, 1 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОГО ІМІДЖУ МЕНЕДЖЕРА ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1 Імідж як елемент менеджменту
1.2 Мета формування та проблема іміджу керівника
1.3 Роль та місце іміджу менеджера в ефективному управлінні сучасної організації
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ УСПІШНОГО ІМІДЖУ МЕНЕДЖЕРА ОРГАНІЗАЦІЇ
2.1 Чинники формування та фактори впливу на ефективне іміджування керівника
2.2. Техніки побудови успішного іміджу. Стратегії управління власним іміджем
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ІНСТРУМЕНТАРІЮ ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОГО ІМІДЖУ МЕНЕДЖЕРА ОРГАНІЗАЦІЇ
3.1. Аналіз іміджевих складових провідних менеджерів ТНК
3.2. Напрямки удосконалення іміджу менеджера організації
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.