2022 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 34 найменування. У роботі вміщено 6 рисунків та 3 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ В ІСТОРІЇ
1.1. Сутність позитивного ставлення до інших людей в педагогічному доробку вітчизняних науковців
1.2. Вимоги до формування позитивного ставлення до інших людей в історії зарубіжної педагогіці
1.3. Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Ступінь досліджуваності проблеми формування позитивного ставлення до інших людей психолого-педагогічній літератури
2.2. Сутність та значення позитивного ставлення до людей у молодших школярів
2.3. Психолого-педагогічні вимоги до формування позитивного ставлення до людей у молодших школярів
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ (НА ПРИКЛАДІ ЗОШ № 54 МІСТА МАРІУПОЛЯ) 3.1 Особливості формування позитивного ставлення до людей в освітньому процесі молодших школярів ЗОШ № 54 міста Маріуполя
3.2 Шляхи підвищення ефективності формування педагогічного спілкування у практиці сучасного закладу загальної середньої освіти
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.