Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Формування в учнів позитивного ставлення до інших людей

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
42
Унікальність роботи
82

2022 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 34 найменування. У роботі вміщено 6 рисунків та 3 таблиці.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ В ІСТОРІЇ                                                        

1.1. Сутність позитивного ставлення до інших людей в педагогічному доробку вітчизняних науковців                                                                                   

1.2. Вимоги до формування позитивного ставлення до інших людей в історії зарубіжної педагогіці                                                                                        

1.3.  Висновки до розділу 1                                                                               

РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ                                         

2.1. Ступінь досліджуваності проблеми формування позитивного ставлення до інших людей психолого-педагогічній літератури                                               

2.2. Сутність та значення позитивного ставлення до людей у молодших школярів                                                                                                                     

2.3. Психолого-педагогічні вимоги до формування позитивного ставлення до людей у молодших школярів                                                                                

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ (НА ПРИКЛАДІ ЗОШ № 54 МІСТА МАРІУПОЛЯ)                                                              3.1 Особливості формування позитивного ставлення до людей в освітньому процесі молодших школярів ЗОШ № 54 міста Маріуполя                                      

3.2 Шляхи підвищення ефективності формування педагогічного спілкування у практиці сучасного закладу загальної середньої освіти                                       

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ    

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
42
Унікальність роботи
82

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися