2022 рік, 45 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи математичного формування у дітей старшого дошкільного віку розуміння класифікації геометричних фігур
1.1. Становлення логіко-математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку
1.2. Участь дидактичних ігор і вправ в розвитку уявлень про геометричні фігури
РОЗДІЛ 2. Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про класифікацію геометричних фігур
2.1. Формування уявлень про геометричні фігури та їх класифікації у дітей старшого дошкільного віку
2.2. Методика формування уявлень про геометричні фігури
2.3. Особливості засвоєння дітьми старшого дошкільного віку знань, умінь та навичок про геометричні фігури
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.