2022 рік, 41 ст. Список використаних джерел містить 15 найменувань. У роботі вміщено 1 таблицю.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА, ЛІЧБИ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми формування поняття числа, лічби у дітей середнього дошкільного віку
Значення дидактичного матеріалу в навчанні дітей лічби
Методи та прийоми формування поняття числа та лічби у дітей середнього дошкільного віку
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА, ЛІЧБИ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1 Виявлення рівня сформованості уявлень про число та лічбу у дітей середнього дошкільного віку
2.2 Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку уявлень про число та лічбу
2.3 Перевірка ефективності системи роботи з формування уявлень про число та лічбу
Висновки до 2 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.