2023 рік, 58 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 11 рисунків, 9 таблиць.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи формування асортименту в роздрібній мережі
1.1 Формування, сутність, види асортименту, чинники які впливають на формування асортименту
1.2 Планування асортименту товарів в магазинах. Асортиментна політика
1.3 Методи аналізу формування асортименту на підприємствах роздрібної торгівлі
Розділ 2. Аналіз діяльності та асортиментної політики ТОВ "Сільпо-фуд"
2.1 Характеристика супермаркету ТОВ "Сільпо-фуд"
2.2 Характеристика основних постачальників супермаркету ТОВ "Сільпо-фуд"
2.3 Аналіз асортименту супермаркету ТОВ "Сільпо-фуд"
Розділ 3.Вдосконалення формування асортиментної структури товарообігу підприємства торгівлі» (на прикладі торгової мережі ТОВ "Сільпо-фуд")
3.1. Проблеми при формуванні асортиментної політики ТОВ "Сільпо-фуд"
3.2. Впровадження нових інформаційних систем для якісного управління асортиментним портфелем ТОВ "Сільпо-фуд"
Висновки і пропозиції
Додатки
Доброго дня, чи можна ознайомитись хоча би з одним -двома пуктами роботи.
Ваша робота мене дуже зацікавила.
Доброго дня. Напишіть електронну адресу - відправимо скріни деяких сторінок роботи.