2023 рік, 30 ст. Список використаних джерел містить 15 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ ТА УЯВИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
1.1. Визначення понять "просторові уявлення" та "уява"
1.2. Роль просторових уявлень у математичному навчанні
1.3. Теоретичні підходи до формування просторових уявлень та уяви учнів
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ ІІ. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ
2.1. Вікові особливості учнів основної школи в процесі навчання математики
2.2. Використання візуалізації та конкретних матеріалів у навчальному процесі
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ПРАКТИЧНІ ПРИКЛАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ ТА УЯВИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
3.1. Приклад уроку математики, спрямованого на формування просторових уявлень
3.2. Використання вправ та завдань на уроці для підтримки розвитку уяви
3.3. Рекомендації для вчителів та освітніх програм для покращення навчання математики з урахуванням просторових аспектів
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.