2023 рік, 63 ст. Список використаних джерел містить 36 найменувань. У роботі вміщено 8 рисунків, 12 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ
1.1. Стратегія розвитку компанії: означення та підходи до сутності
1.2. Формування та зміст основних етапів розробки стратегії розвитку компанії
1.3. Концепція еволюції галузі та її значення у реалізації стратегії розвитку
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ «АСТАРТА»
2.1. Характеристика компанії ТОВ «Астарта»
2.2. Аналіз фінансового стану ТОВ «Астарта»
2.3. Аналіз конкурентної позиції ТОВ «Астарта»
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «АСТАРТА»
3.1. Обґрунтування стратегії розвитку ТОВ «Астарта»
3.2. Розробка заходів формування стратегії розвитку підприємства
3.3 Оцінка готовності підприємства до реалізації конкурентної стратегії
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.