2019 рік, 48 ст. Список використаних джерел містить 24 найменування. У роботі вміщено 6 рисунків, 1 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СПОЖИВАЦЬКОГО ДОСВІДУ
1.1. Поняття споживацького досвіду
1.2. Методика формування позитивного споживацького досвіду
1.3. Споживацький досвід як конкурентна перевага підприємств
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СПОЖИВАЦЬКОГО ДОСВІДУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБПРОДУКТ»
2.1. Сучасний стан споживацького досвіду відносно ПАТ «Миронівський хлібпродукт»
2.2. Аналіз основних трендів у формуванні позитивного споживацького досвіду ПАТ «Миронівський хлібпродукт»
2.3. Особливості формування позитивного споживацького досвіду завдяки соціальним мережам у ПАТ «Миронівський хлібпродукт»
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СПОЖИВАЦЬКОГО ДОСВІДУ НА ПАТ «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБПРОДУКТ» ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
3.1. Проблематика у формування позитивного споживацького досвіду
3.2. Рекомендації для поліпшення процесу формування позитивного споживацького досвіду
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.