2023 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 20 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки, 4 таблиці
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність і значення цінової політики в маркетинговій діяльності підприємства
1.2. Фактори впливу на формування цінової політики підприємства
1.3. Методи ціноутворення та цінові стратегії підприємства
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «ФІРМА «ПОЛТАВПИВО»
2.1. Загальна характеристика підприємства та його продукції
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства
2.3. Оцінка основних показників діяльності підприємства
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «ФІРМА «ПОЛТАВПИВО»
3.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві
3.2. Аналіз структури та динаміки цін на продукцію підприємства
3.3. Діагностика ефективності цінової політики підприємства
РОЗДІЛ 4. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.