2025 рік, 38 сторінок, 95% унікальності. У роботі вміщено 5 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ
ФОРМУВАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
1.1 Сутність та характеристика нетрадиційних маркетингових комунікацій
1.2 Принципи та особливості нетрадиційних маркетингових комунікацій
1.3 Методичні підходи до аналізу нетрадиційних маркетингових комунікацій
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ
НЕТРАДИЦІЙНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНК АТ “УНІВЕРСАЛ БАНК” “MONOBANK”
2.1 Організаційно-економічна характеристика діяльності “Monobank”
2.2 Аналіз процесу формування нетрадиційних маркетингових комунікацій “Monobank”
2.3 Оцінка ефективності нетрадиційних маркетингових комунікацій “Monobank”
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ
НЕТРАДИЦІЙНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ “MONOBANK”
3.1 Шляхи та методи подолання недоліків нетрадиційних маркетингових комунікацій “Monobank”
3.2 Розробка програми по удосконаленню процесу нетрадиційних маркетингових комунікацій “Monobank”
3.3 Прогноз ефективності вдосконалення нетрадиційних маркетингових комунікацій “Monobank”
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.