Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Формування маркетингових комунікацій нетрадиційні види

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
38
Унікальність роботи
95%

2025 рік, 38 сторінок, 95% унікальності. У роботі вміщено 5 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

1.1 Сутність та характеристика нетрадиційних маркетингових комунікацій

1.2 Принципи та особливості нетрадиційних маркетингових комунікацій

1.3 Методичні підходи до аналізу нетрадиційних маркетингових комунікацій

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНК АТ “УНІВЕРСАЛ БАНК” “MONOBANK”

2.1 Організаційно-економічна характеристика діяльності “Monobank”

2.2 Аналіз процесу формування нетрадиційних маркетингових комунікацій “Monobank”

2.3 Оцінка ефективності нетрадиційних маркетингових комунікацій “Monobank”

РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ “MONOBANK”

3.1 Шляхи та методи подолання недоліків нетрадиційних маркетингових комунікацій “Monobank”

3.2 Розробка програми по удосконаленню процесу нетрадиційних маркетингових комунікацій “Monobank”

3.3 Прогноз ефективності вдосконалення нетрадиційних маркетингових комунікацій “Monobank”

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
38
Унікальність роботи
95%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися