2024 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки, 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Формування критичного мислення учнів як частина навчального процесу
1.2. Психолого-педагогічні особливості формування критичного мислення учнів 7-9 класів
1.3. Методи та прийоми розвитку критичного мислення у навчанні математики
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
2.1. Методичні особливості використання методу міркувань або методу рефлексії та самооцінки на уроках алгебри
2.2. Методичні особливості використання методу когнітивних карт та схем на уроках алгебри
2.3. Методичні особливості використання методу групових дискусій та роботи в парах на уроках алгебри
2.4. Педагогічний експеримент
2.5. Результати застосування методів розвитку критичного мислення на уроках алгебри
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.