2022 рік, 44 ст. Список використаних джерел містить 34 найменування. У роботі вміщено 1 рисунок.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КІЛЬКІСНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ІЗ ТПМ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Наукові підходи до проблеми формування кількісних уявлень у дошкільному віці
1.2. Характеристика формування кількісних уявлень в онтогенезі
1.3. Труднощі формування кількісних уявлень у дітей з ТПМ на етапі дошкільного дитинства
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ II. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КІЛЬКІСНИХ УЯВЛЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ З ТПМ
2.1 Форми і методи формування кількісних уявлень у дошкільників з ТПМ
2.2. Шляхи підвищення ефективності процесу формування кількісних уявлень у дошкільників з ТПМ
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.