2021 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 21 найменування. У роботі вміщено 10 рисунків, 5 таблиць.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ
1.1. Поняття, види та елементи іміджу туристичного регіону
1.2. Етапи і засоби формування іміджу туристичного регіону
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ТА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
2.1. Сучасний стан та тенденції розвитку внутрішнього туризму Вінницької області
2.2. Аналіз діяльності щодо формування сприятливого туристичного іміджу Вінницької області
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
3.1. Основні проблеми розвитку туризму Вінницької області
3.2. Перспективи вдосконалення туристичного іміджу Вінницької області
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.