2022 рік, 35 ст. Список використаних джерел містить 27 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки та 4 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
1.1. Поняття, види і складові елементи іміджу компанії
1.2. Функції іміджу компанії та особливості процесу його формування
1.3. Основні підходи до формування іміджу компанії
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕДУРИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
2.1. Механізм формування іміджу компаній
2.2. Тактика та методи формування іміджу українських компаній
2.3. Аналіз наявного іміджу українських компаній
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЙ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОЛІПШЕННЯ
3.1. Проблеми створення іміджу компанії
3.2. Пропозиції щодо поліпшення іміджу компаній
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.