2024 рік, 47 сторінок, 90% унікальності. Список використаних джерел містить 35 найменувань. У роботі вміщено 10 рисунків, 14 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1. Сутність та зміст іміджу керівника організації
1.2. Роль іміджу керівника в управлінні організацією
1.3. Чинники, технології та стратегії формування іміджу керівника
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ІМІДЖУ КЕРІВНИКА НА ПРИКЛАДІ ДП ПРАТ «ОБОЛОНЬ» «КРАСИЛІВСЬКЕ»
2.1. Організаційно-економічна характеристика ДП ПрАТ «ОБОЛОНЬ» «КРАСИЛІВСЬКЕ»
2.2. Методика проведення оцінки іміджу керівника
2.3. Оцінка іміджу керівника на прикладі ДП ПрАТ «ОБОЛОНЬ» «КРАСИЛІВСЬКЕ»
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.