2021 рік, 42 ст.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
1.0. Вступні зауваження
1.1. Поняття та визначення фонетичної компетентності
1.2. Поняття артикуляції в контексті рідної та іноземної мови
1.3. Сегментні та супрасегментні одиниці мовлення як складові звукового ланцюга мовлення
1.3.1. Особливості складу як сегментної одиниці
1.3.2. Особливості інтонації як супрасегментної одиниці
1.4. Вимоги до учнів молодшої школи щодо їх фонетичної компетентності
1.5. Фактори що впливають на формування фонетичної компетентності у дітей молодшого шкільного віку
1.5.1. Вплив рідної мови на формування фонетичної компетентності
1.5.2. Роль психологічної складової учня при формуванні фонетичної компетентності
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РІЗНИХ ТИПІВ ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
2.0. Вступні зауваження
2.1. Вправи на розвиток диференційної здатності сегментних одиниць
2.1.1. Вправи для тренування відтворення сегментних одиниць
2.1.2. Вправи для запам’ятовування знаків англійської фонетичної транскрипції
2.1.3. Вправи на відпрацювання звуків англійської мови, які є найбільш проблемними
2.2. Вправи на розвиток висхідної й спадної інтонації як супрасегментної одиниці
2.2.1 Вправи для відпрацювання логічного наголосу
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.