2022 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки та 1 таблиця.
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
1.1. Поняття «екологічна компетентність» у наукових дослідженнях
1.2. Особливості формування екологічної компетентності молодших школярів на уроках “Я досліджую світ”
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ “Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ”
1.1. Педагогічний досвід формування екологічної компетентності учнів
1.2. Методологічні основи формування екологічної грамотності молодших школярів на уроках “Я досліджую світ”
1.3. Форми та методи роботи по формуванню екологічної компетентності учнів початкових класів у навчально-виховному процесі
РОЗДІЛ 3. ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС “Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ” ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
3.1. Формування наскрізних екологічних компетентностей на інтегрованих уроках крізь призму STEM-освіти
3.2. Система компетентнісно орієнтованих завдань екологічного змісту у навчанні інтегрованого курсу “Я досліджую світ”
Висновки
Список використаних джерел
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.