2025 рік, 33 сторінки, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 26 найменувань. У роботі вміщено 5 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
1.1. Поняття та сутність товарного асортименту
1.2. Класифікація товарного асортименту
1.3. Чинники, що впливають на формування асортименту
1.4. Методи управління асортиментною політикою
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ НА ПРИКЛАДІ МАГАЗИНУ "ЕПІЦЕНТР"
2.1. Загальна характеристика магазину "Епіцентр"
2.2. Аналіз товарного асортименту магазину
2.3. Особливості формування асортименту обраної товарної групи
2.4. Оцінка ефективності асортиментної політики
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.