2025 рік, 36 сторінок, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 23 найменування. У роботі вміщено 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕКСПРЕСИВНИХ ЗАСОБІВ У РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ
1.1. Поняття експресивності: лінгвістичний аспект
1.2. Особливості рекламного дискурсу як жанру комунікації
1.3. Стилістичні засоби у рекламі: класифікація та функції
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЕКСПРЕСИВНИХ ЗАСОБІВ В АНГЛОМОВНІЙ РЕКЛАМІ
2.1. Аналіз експресивних засобів у телевізійній рекламі
2.2. Використання експресивних прийомів у рекламі соціальних мереж
2.3. Особливості експресивності в рекламних біл-бордах
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.