2025 рік, 30 сторінок, 80% унікальності. Список використаних джерел містить 22 найменування
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОНЯТТЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА ЕКОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ
1.1. Поняття екологічного маркетингу та екологічних інновацій
1.2. Функції екологічного маркетингу та екологічних інновацій
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА ЕКОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ НА ТОВ «НОВА ПОШТА»
2.1. Позиціонування підприємства на ринку за допомогою екологічного маркетингу
2.2. Приклади успішних реалізацій екологічних інновацій на підприємстві
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА ЕКОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ НА ТОВ «НОВА ПОШТА»
3.1. Створення екологічного інноваційного середовища на підприємстві
3.2. Визначення ефективних методів стимулювання інновацій на підприємстві
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.