2025 рік, 44 сторінки, 88% унікальності. Список використаних джерел містить 33 найменування. У роботі вміщено 5 рисунків, 10 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ
1.1 Концептуальні основи та моделі поведінки споживачів
1.2 Специфіка та детермінанти формування споживчої поведінки на ринку ювелірних виробів
1.3 Методичний інструментарій дослідження поведінки споживачів luxury-сегменту
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ НА ПРИКЛАДІ ПАТ «КИЇВСЬКИЙ ЮВЕЛІРНИЙ ЗАВОД»
2.1 Організаційно-економічна характеристика ПАТ «Київський Ювелірний Завод»
2.2 Оцінка маркетингової діяльності підприємства в контексті впливу на поведінку споживачів
2.3 Комплексне дослідження поведінки споживачів ювелірних виробів
РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «КИЇВСЬКИЙ ЮВЕЛІРНИЙ ЗАВОД» З УРАХУВАННЯМ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ
3.1 Розробка стратегії підвищення лояльності споживачів
3.2 Формування механізму впливу на поведінку споживачів з урахуванням психографічних та поведінкових характеристик
3.3 Економічне обгрунтування та прогнозування ефективності запропонованих заходів
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.