2023 рік, 46 сторінок, 80% унікальності. Список використаних джерел містить 10 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки, 11 таблиць
ЗМІСТ
Вступ |
Розділ 1. Основні складові оточуючого середовища маркетингу Розділ 2. Аналіз оточуючого середовища маркетингу 2.1. Економічна характеристика ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»» 2.2. Дослідження мікросередовища маркетингу 2.3. Дослідження макросередовища маркетингу Розділ 3. Розроблення пропозицій і маркетингового заходу щодо коригування маркетингової стратегії підприємства в умовах зміни оточуючого середовища 3.1. Основні чинники, що впливають на зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства 3.2. Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу Висновки Список використаних джерел Додатки |
|
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.