В наявності
500 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
32
Унікальність роботи
95%
2025 рік, 32 сторінки, 95% унікальності. Список використаних джерел містить 24 найменування. У роботі вміщено 7 рисунків, 2 таблиці
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУПІВЕЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ
1.1 Концептуальні основи купівельної поведінки споживачів
1.2 Основні мотиви купівельної поведінки
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КУПІВЕЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ТОВ "ФІЗІ"
2.2 Методи дослідження: аналіз воронок продажів та вивчення покинутих кошиків
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ І ЗАХОДІВ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ КУПІВЕЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ
3.1 Пропозиції щодо покращення купівельної поведінки споживачів
3.2 Економічне обґрунтування запропонованих заходів
ДОДАТКИ
Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
32
Унікальність роботи
95%
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.