2022 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 32 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки, 20 таблиць.
ЗМІСТ
1 1.1. 1.2. 1.3. 2. 2.1. 2.2. 2.3. 3. 3.1. 3.2. 3.3.
| ВСТУП Теоретичні основи дослідження маркетингового середовища підприємства Поняття терміну “маркетингове середовище” Фактори внутрішнього середовища діяльності підприємства Фактори зовнішнього середовища діяльності підприємства Стратегічний аналіз маркетингового середовища підприємства Аналіз зовнішнього маркетингового середовища Організаційно-економічна характеристика підприємства Аналіз поточної маркетингової діяльності Рекомендації щодо вибору стратегічних напрямів розвитку Визначення можливостей та загроз, сильних та слабких сторін підприємства Генерування можливих напрямів стратегічного розвитку Маркетингові заходи на підтримку обраного напряму Висновки Список використаної літератури |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.