2023 рік, 32 ст. Список використаних джерел містить 34 найменування
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ.
1.1 Сутність диференційованого та індивідуального підходу навчанні як психічного пізнавального процесу.
1.2. Особливості прояву диференційованого та індивідуального підходу навчанні у молодшому шкільному віці
1.3.Методи розвитку диференційованого та індивідуального підходу навчанні у молодшому шкільному віці
РОЗДІЛ II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
2.1 Опис вибірки і процедури дослідження
2.2 Результати емпіричного дослідження.
2.3 Рекомендації.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.