2022 рік, 35 ст. Робота містить 31 використане джерело.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ1. ПРЕВЕНТИВНИЙ ХАРАКТЕР СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
1.1. Поняття соціальної реклами, види та способи розповсюдження
1.2. Профілактичний вплив соціальної реклами на реципієнта
РОЗДІЛ 2. ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА І ГРОМАДСЬКА ІНІЦІАТИВА У СФЕРІ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ЗАСОБАМИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
2.1. Замовники соціальної реклами «здорового способу життя»
2.2. Типологічні особливості соціальної реклами «здорового способу життя»
РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА «ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ» В УКРАЇНІ
3.1. Проблемно-тематичний аналіз контенту соціальної реклами
3.2. Авторська концепція соціальної реклами «здорового способу життя»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.