2023 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 35 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки, 7 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Теоретична сутність цінової політики та стратегій ціноутворення
1.2 Аналіз основних факторів, які впливають на формування цін на продукцію
1.3 Методи встановлення цін на товари та стратегій ціноутворення
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА “ROSHEN”
2.1 Загальна інформація підприємства та його організаційно-економічний характер
2.2. Цінова стратегія компанії "Roshen"
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА "ROSHEN"
3.1 Оптимізація процесу ціноутворення
3.2 Вдосконалення цінової стратегії
3.3 Впровадження системи моніторингу цін та аналізу конкурентів
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.