2022 рік, 39 ст. Список використаних джерел містить 22 найменування. У роботі вміщено 1 рисунок.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ
1.1. Підходи до визначення поняття «цінової політики» підприємств
1.2. Фактори цінової політики підприємств на міжнародному ринку
1.3. Функції цінової політики
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ
2.1. Аналіз механізму формування цінової політики на міжнародному ринку
2.2. Оцінка формування цінової політики підприємства при виході на міжнародний ринок
2.3. Місце та завдання цінових заходів підприємств в програмах міжнародного ринку
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
3.1. Проблематики цінової політики підприємств на міжнародному ринку
3.2. Методи удосконалення цінової політики підприємств на міжнародному ринку
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.