Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Бренд-менеджмент сучасного міста, як чинник його розвитку

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
35

2022 рік, 35 ст. Список використаних джерел містить 23 найменування. 

ЗМІСТ

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ
1.1. Поняття “бренд-менеджмент”, його принципи, функції та завдання та особливості застосування
1.2. Соціально-психологічні механізми сприймання брендів

Висновки до першого розділу

РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ТА АНАЛІЗ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ СУЧАСНОГО МІСТА ЯК ЧИННИКУ ЙОГО РОЗВИТКУ
2.1. Програма соціологічного опитування населення
2.2. Інтерпретація результатів дослідження
2.3. Шляхи покращення ефективності бренд-менеджменту
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТОК

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
35

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися