2024 рік, 43 ст. Список використаних джерел містить 42 найменування. У роботі вміщено 7 рисунків, 1 таблиця
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА
1.1 Сутність та складові міжнародного бізнес-середовища
1.2 Фактори формування міжнародного бізнес-середовища
1.3 Значення мовної комунікації в міжнародних відносинах
1.4 Особливості використання англійської мови у міжнародному бізнесі
РОЗДІЛ 2 ВПЛИВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА МІЖНАРОДНІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ
2.1 Комунікаційні аспекти міжнародних ділових переговорів
2.2 Англійська мова в міжнародному маркетингу та рекламі
2.3 Відкриття нових ринків та партнерство
2.4 Виклики та перешкоди у використанні англійської мови в міжнародному бізнесі
РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ
3.1 Методи навчання англійської мови для майбутніх фахівців міжнародного бізнесу
3.2 Вплив технологій на вивчення англійської мови у міжнародному бізнесі та їх використання для поліпшення мовної комунікації
3.3 Практичні приклади та кейси успішного використання англійської мови в міжнародному бізнесі
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.