2024 рік, 35 ст. Список використаних джерел містить 22 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки, 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНО-ТЕОРЕТИЧНЕ ПОНЯТТЯ РЕКЛАМНИХ АГЕНЦІЙ
1.1. Рекламна агенція та її роль в процесі рекламної комунікації
1.2. Формування іміджу рекламних агенств
1.3. Класифікація рекламних агенцій
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РИНКУ РЕКЛАМНИХ АГЕНСТВ В УКРАЇНІ
2.1. Тренди у PR-просуванні послуг рекламних агенств
2.2. Тенденції розвитку реклами в Україні в умовах війни
РОЗДІЛ 3. ІННОВАЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕКЛАМНИХ АГЕНСТВ В УКРАЇНІ
3.1. Євроінтеграційні інновації рекламних агенств в період війни та поствоєнне відновлення
3.2. Рекомендації щодо покращення ефективності рекламних кампаній
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.