Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Аналіз вітчизняного ринку рекламних агентств

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
35

2024 рік, 35 ст. Список використаних джерел містить 22 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки, 3 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНО-ТЕОРЕТИЧНЕ ПОНЯТТЯ РЕКЛАМНИХ АГЕНЦІЙ

1.1. Рекламна агенція та її роль в процесі рекламної комунікації

1.2. Формування іміджу рекламних агенств

1.3. Класифікація рекламних агенцій

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РИНКУ РЕКЛАМНИХ АГЕНСТВ В УКРАЇНІ

2.1. Тренди у PR-просуванні послуг рекламних агенств

2.2. Тенденції розвитку реклами в Україні в умовах війни

РОЗДІЛ 3. ІННОВАЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕКЛАМНИХ АГЕНСТВ В УКРАЇНІ

3.1. Євроінтеграційні інновації рекламних агенств в період війни та поствоєнне відновлення

3.2. Рекомендації щодо покращення ефективності рекламних кампаній

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
35

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net