2025 рік, 38 сторінок, 95% унікальності. Список використаних джерел містить 23 найменування. У роботі вміщено 3 рисунки, 4 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Поняття маркетингової стратегії та її значення в системі управління підприємством
1.2 Класифікація та підходи до розробки маркетингових стратегій
1.3 Методи аналізу й оцінювання ефективності маркетингової стратегії
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «КАМАЗ-ТРАНС-СЕРВІС»
2.1 Оганізаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ «КамАЗ-Транс-Сервіс»
2.2 Оцінка маркетингової діяльності ТОВ «КамАЗ-Транс-Сервіс»
2.3 Оцінка ефективності чинної маркетингової стратегії
РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «КАМАЗ-ТРАНС-СЕРВІС»
3.1 Виявлення проблем і недоліків у реалізації маркетингової стратегії ТОВ «КамАЗ-Транс-Сервіс»
3.2 Розробка пропозицій щодо вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «КамАЗ-Транс-Сервіс»
3.3 Оцінка ефективності запропонованих методів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.