2024 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки та 3 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ
1.1 Концепція стилю виховання та підходи до її вивчення в контексті особистісного розвитку
1.2 Показники нормативного розвитку дитини в процесі виховання
1.3 Теоретико-методологічні особливості соціалізації старшокласників
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ
2.1. Обґрунтування діагностичного інструментарію, опис етапів дослідження та вибірки досліджуваних
2.2 Особливості набуття дитиною соціалізації в процесі виховання
2.3 Особливості самоусвідомлення дітей при зміні соціальної ситуації розвитку
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДТРИМКИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ
3.1 Методологічні засади забезпечення психологічної підтримки розвитку дитини
3.2 Комплексна корегувально-розвивальна програма соціалізації дитини
3.3 Динаміка розвитку дитини в умовах надання їй психологічної підтримки
Висновки до розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.