2024 рік, 64 ст. Список використаних джерел містить 57 найменувань. У роботі вміщено 9 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
1.1. Поняття та сутність соціальних мереж
1.2. Історія розвитку та сучасний стан соціальних мереж
1.3. Класифікація та функції соціальних мереж
РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
2.1. Методи збору даних у дослідженні соціальних мереж
2.2. Методи аналізу даних та статистичної обробки результатів
2.3. Етичні аспекти дослідження соціальних мереж
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА РІЗНІ АСПЕКТИ ЖИТТЯ
3.1. Вплив соціальних мереж на комунікацію та міжособистісні відносини
3.2. Соціальні мережі як інструмент формування громадської думки
3.3. Економічний вплив соціальних мереж: маркетинг та електронна комерція
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.