2024 рік, 60 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 11 рисунків
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження
1.1. Джерельна база дослідження
1.2. Методи дослідження
РОЗДІЛ 2. Особливості впливу соціальних мереж на формування публічного ІМІДЖУ компаній
2.1. Позитивні аспекти використання соціальних мереж
2.2. Ризики та виклики в управлінні публічним іміджом через соцмережі
2.3. Кейси компаній, що успішно використовують соціальні мережі для управління публічним іміджом
Розділ 3. Стратегічний огляд присутності у соціальних мережах та рекомендації для підвищення ефективності управління публічним образом компанії через соцмережі
3.1. Аналіз використання соціальних мереж обраною компанією
3.2. Рекомендації для підвищення ефективності управління публічним образом через соцмережі
Висновки
Список використаних джерел
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.