Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
700 грн

Вплив соціальних мереж на формування і управління публічною персоною компаній

В наявності
700 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
60

2024 рік, 60 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 11 рисунків 

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження

1.1. Джерельна база дослідження

1.2. Методи дослідження

РОЗДІЛ 2. Особливості впливу соціальних мереж на формування публічного ІМІДЖУ компаній

2.1. Позитивні аспекти використання соціальних мереж

2.2. Ризики та виклики в управлінні публічним іміджом через соцмережі

2.3. Кейси компаній, що успішно використовують соціальні мережі для управління публічним іміджом

Розділ 3. Стратегічний огляд присутності у соціальних мережах та рекомендації для підвищення ефективності управління публічним образом компанії через соцмережі

3.1. Аналіз використання соціальних мереж обраною компанією

3.2. Рекомендації для підвищення ефективності управління публічним образом через соцмережі

Висновки

Список використаних джерел

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
60

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися