2024 рік, 59 ст. Список використаних джерел містить 42 найменування
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ
1.1 Сучасний стан досліджень з питання впливу соціальних медіа на формування громадської думки
1.2 Термінологічна база та методичні засади дослідження
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТРЕНДІВ В СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА
2.1 Роль соціальних медіа у політичних процесах та виборчих кампаніях
2.3 Виявлення ключових трендів у використанні соціальних медіа для маніпулювання громадською думкою
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ
3.2 Практичний вплив соціальних медіа на формування громадської думки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.