Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 500 грн

Вплив міжнародного туризму на імідж України

В наявності
1 500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
70

2021 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 44 найменування. У роботі вміщено 15 рисунків та 9 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ

1.1. Сутність поняття туристичного іміджу країни

1.2. Основні геополітичні чинники, що впливают на туристичний імідж країни

1.3. Міжнародна практика формування туристичного бренду країни

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ

2.1. Тенденції та проблеми розвитку міжнародного туризму в Україні

2.2. Дослідження впливу міжнародного туризму на економіку України

2.3. Аналіз бренду туристичного підприємства та його вплив на туристичний імідж країни

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ

3.1. Напрями формування позитивного туристичного іміджу України

3.2. Стратегія брендингу, як інструмент формування іміджу країни

3.3. Стратегічні напрями удосконалення туристичного міджу України

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
70

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net