2021 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 44 найменування. У роботі вміщено 15 рисунків та 9 таблиць.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ
1.1. Сутність поняття туристичного іміджу країни
1.2. Основні геополітичні чинники, що впливают на туристичний імідж країни
1.3. Міжнародна практика формування туристичного бренду країни
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ
2.1. Тенденції та проблеми розвитку міжнародного туризму в Україні
2.2. Дослідження впливу міжнародного туризму на економіку України
2.3. Аналіз бренду туристичного підприємства та його вплив на туристичний імідж країни
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ
3.1. Напрями формування позитивного туристичного іміджу України
3.2. Стратегія брендингу, як інструмент формування іміджу країни
3.3. Стратегічні напрями удосконалення туристичного міджу України
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.