2024 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 5 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Основи теоретичного аспекту маркетингу в бібліотечних установах
1.1. Історія та основні поняття бібліотечного маркетинг
1.2. Види та принципи застосування маркетингу в бібліотечних установах
1.3.Законодавче регулювання використання маркетингу в бібліотечних установах
1.4 Вплив законодавства на маркетингові ініціативи
Висновок до розділу 1
РОЗДІЛ 2. Сучасний стан розвитку бібліотечних установ
2.1. Сучасний стан в тенденції розвитку бібліотечного розвитку
2.2. Технологія цифрового маркетингу
2.3. Нові технології та їхній вплив на бібліотечний маркетинг
2.4. Приклади вдалої реалізації бібліотечного маркетингу в різних країнах світу
Висновок до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.