2024 рік, 95 ст. Список використаних джерел містить 48 найменувань. У роботі вміщено 6 рисунків
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ У НАВЧАННІ
1.1 Огляд основних підходів до навчання біології
1.2 Психолого-педагогічні аспекти використання тестових завдань
1.3 Класифікація та типологія тестових завдань з біології
1.4 Принципи побудови ефективних тестових завдань для вивчення біології
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ
2.1 Огляд методик використання тестів у навчальному процесі
2.2 Розробка тестових завдань для різних тем курсу біології
2.3 Інтеграція тестових завдань у традиційний навчальний процес
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ У НАВЧАННІ БІОЛОГІЇ
3.1 Методики оцінювання ефективності тестових завдань
3.2 Аналіз результатів застосування тестових завдань на прикладі конкретних класів
3.4 Проблеми та обмеження, пов'язані з використанням тестових завдань у навчанні біології
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.