2024 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 9 рисунків та 4 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Соціальний медіамаркетинг і його роль у дослідженні
1.2. Місце соціальних мереж у сучасних умовах діяльності підприємства
1.3. Формування стратегії просування в соціальних мережах
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ НАДАННЯ КОСМЕТИЧНИХ ПОСЛУГ м. СУМИ
2.1. Загальна характеристика салонів краси у м. Суми
2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємств сфери надання косметичних послуг
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
3.1. Сучасні стратегії просування в соціальних мережах
3.2. Ефективність просування у різних соціальних мережах
3.3. Напрямки удосконалення стратегії просування в соціальних мережах
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.