Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

Використання соціальних мереж для просування підприємницької діяльності

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
40

2024 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 9 рисунків та 4 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1.1. Соціальний медіамаркетинг і його роль у дослідженні

1.2. Місце соціальних мереж  у сучасних умовах діяльності підприємства

1.3. Формування стратегії просування в соціальних мережах

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ НАДАННЯ КОСМЕТИЧНИХ ПОСЛУГ м. СУМИ

2.1. Загальна характеристика салонів краси у м. Суми

2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємств сфери надання косметичних послуг

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ  ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

3.1. Сучасні стратегії просування в соціальних мережах

3.2. Ефективність просування у різних соціальних мережах

3.3. Напрямки удосконалення стратегії просування в соціальних мережах

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ 

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
40

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net