2023 рік, 101 ст. Список використаних джерел містить 72 найменування. У роботі вміщено 3 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ
1.1 Вивчення основних понять, принципів та принципових моделей рекламно-інформаційних технологій в соціальній роботі
1.2 Розгляд існуючих проблем та викликів, з якими стикаються соціальні працівники при застосуванні рекламно-інформаційних технологій
1.3 Поглиблений аналіз моделей комунікації та їх вплив на цільову аудиторію
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ
2.1 Визначення методів дослідження
2.2 Опис проведення дослідження
2.3 Обробка та аналіз отриманих даних
Висновки до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ
3.1 Підсумок власного внеску у розв'язання поставлених завдань
3.2 Оцінка повноти вирішення задач
3.3 Розгляд достовірності та обгрунтування результатів
Висновки до 3 розділу
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.