2023 рік,91 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань. У роботі вміщено 13 рисунків та 7 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
1.1 Поняття та класифікація форм організації навчання в школі
1.2 Специфіка, актуальність та ефективність нетрадиційних форм навчання у школі
1.3 Взаємозв’язок традиційних та нетрадиційних форм організації навчання
1.4 Порядок підготовки й проведення нетрадиційних уроків у школі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
2.1 Шляхи організації нетрадиційних форм навчання в НУШ
2.2 Методичні особливості проведення нестандартних уроків в сучасній загальноосвітній школі
2.3 Аналіз досвіду впровадження нетрадиційних форм організації навчання
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.