Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

Використання маркетингових технологій боротьби за споживача у місцях продажу продукції

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
75
Унікальність роботи
80%

2024 рік, 75 сторінок, 80% унікальності. Список використаних джерел містить 42 найменування. У роботі вміщено 28 таблиць, 6 рисунків

ЗМІСТ

ВСТУП 

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

1.1. Сутність та функції організації менеджменту на підприємстві 

1.2. Принципи та класифікація методів організації менеджменту на підприємстві 

1.3. Підходи до оцінювання ефективності системи менеджменту підприємства

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ В АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

2.1. Діагностика основних елементів системи менеджменту на підприємстві  

2.2. Оцінювання ефективності організації менеджменту в АТ КБ «ПриватБанк»   

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ      

3.1. Пропозиції щодо удосконалення системи менеджменту в АТ КБ «ПриватБанк»  

3.2. Оцінка ефективності запропонованих змін в організації менеджменту      

ВИСНОВКИ                                                                                                              

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
75
Унікальність роботи
80%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net