2024 рік, 61 ст. Список використаних джерел містить 46 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки, 8 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
1.1. Визначення, зміст та інструменти цифрового маркетингу
1.2. Методи оцінки ефективності застосування цифрового маркетингу в діяльності підприємства
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ЕЛЕКТРОПОТЕНЦІАЛ» ТА ОЦІНКА ЙОГО МОЖЛИВОСТЕЙ З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ «Електропотенціал»
2.2.
Аналіз впливу чинників зовнішнього середовища на
діяльність підприємства ТОВ
«Електропотенціал»
2.3. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Електропотенціал»
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЕЛЕКТРОПОТЕНЦІАЛ»
3.1. Проведення маркетингового дослідження щодо використання інструментів цифрового маркетингу в діяльності підприємства ТОВ «Електропотенціал»
3.2. Обґрунтування заходів щодо використання інструментів цифрового маркетингу в діяльності підприємства ТОВ «Електропотенціал»
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК
ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.