2023 рік, 92 сторінки, 80% унікальності. Список використаних джерел містить 94 найменування. У роботі вміщено 18 таблиць, 10 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ
1.1. Сутність та особливості просування продукції компанії на ринок
1.2. Стратегії просування товарів підприємства: аналіз успішних міжнародних практик
1.3. Дослідження методів просування товару при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «PROJECT X» ТА АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА РИНОК
2.1. Аналіз особливостей діяльності ТОВ «PROJECT X»
2.2. Аналіз фінансового стану ТОВ «PROJECT X»
2.3. Аналіз системи просування продукції ТОВ «PROJECT X» на ринок
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «PROJECT X» НА РИНКУ РЕСПУБЛІКИ УЗБЕКИСТАН З УРАХУВАННЯМ СВІТОВИХ ПРАКТИК
3.1. Заходи щодо вдосконалення системи просування продукції ТОВ «PROJECT X»
3.2. Рекомендації ТОВ «PROJECT X» щодо оцінки ефективності запропонованих інструментів і програми Інтернет-просування
3.3. Економічна ефективність впровадження пропонованих заходів при управлінні просуванням товарів ТОВ «PROJECT X» на ринок
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.