2024 рік, 88 ст. Список використаних джерел містить 62 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки та 3 таблиці
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління процесом формування
моральних якостей учнів початкових класів
1.1.Аналіз сучасних концепцій управління
виховним процесом у закладах загальної середньої освіти
як підґрунтя управління процесом формування моральних якостей учнів початкових
класів
1.2.Проблема формування моральних якостей дитини у психолого-педагогічній
літературі та педагогічній практиці
Висновки до
першого розділу
Розділ 2. Розробка та реалізація системи управліня процесом формування моральних якостей учнів початкових класів
2.1.Формування моральних якостей учнів початкових
класів як педагогічне явище
2.2. Обґрунтування системи управління
процесом формування моральних якостей учнів початкових класів
2.3. Зміст та аналіз результатів експериментального дослідження
Висновки до другого розділу
Висновки
Список використаних джерел
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.